Hjelpeartikler

Svar på dine spørsmål

Andre hjelpeartikler

Rapportering av Frifond-midler

Alle lokallag som mottar frifond-midler må være klare for å rapportere hva de brukte midlene .

Dette gjøres i medlemsmodulen vår, Cornerstone, og du kan logge inn her!

Sjekk vår videogjennomgang av hvordan man skal rapportere for Frifond-midler under her:

Logg inn (1)

Det første du gjør for å rapportere bruken av Frifond-midler er å logge inn på medlemsmodulen. Deretter kan du i toppen av bildet velge mellom Årsrapport, Frifondstøtte og Tidligere rapporter. Her velger du Frifondstøtte. Videre velger du bekreft bruk for å fylle ut rapporteringen.

Bilde1 1

Frifond-støtte (2)

Den første modulen du kommer inn til er Frifond-støtte. Her står det bare en oppsummering av hvor mye penger du har fått tildelt, når du fikk de tildelt og hvilken type støtte det er (prosjekt eller generell).

Bilde2 1

Bruk (3)

Når du går videre kommer du til bruk-siden. Her skal du svare på om alle midlene er brukt, en kort forklaring av hva de er brukt på og om dere kan laste opp noen bilder fra arrangementet.

Bilde3 1

Regnskap (4)

I denne modulen skal dere føre utgiftene dere har brukt frifond-støtten til. Her legger dere bare inn kostnadene linje for linje til utgiftene overgår støtten (om dere da har brukt opp alt).

Bilde4 1

Send inn (5)

Avslutningsvis er det bare å se over og alt som er gjort og sende inn rapporten. Her vil det også komme feilmeldinger hvis det er noe som ikke er gjort skikkelig.

Er du fornøyd med denne artikkelen?
Scroll to Top